Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 december 2002

Heeeeeeee wb!
wb, ofwel welcome back! Als je de reactie van huisgenoot Victor op m'n vorige entry ("Jakkes!") leest, zie je dat Michiel (dank dank!) ervoor heeft gezorgd dat 'we' er weer zijn! Dus, de logjes zullen weer stromen!

Inmiddels:
- begint mijn hart steeds blijer te worden met Nathalie's keuzes
- zit mijn eerste dagje in het mooie AKN-gebouw er weer op, ik ben nu officieel Avro-pashouder-van-het-type-pas-dat-je-alleen-krijgt-als-je-er-werkt, ondanks dat ik stagiair ben :)
- heb ik nog niet gegeten. Dus dat ga ik maar even doen!

Later meer, Joechei!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage