Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

20 november 2002

Update
Nog steeds geen internet thuis. Heel vervelend. Zit hier nu tussen de IT-nerds (mijn 'opleidingsgenoten') me te ergeren aan alles wat ik hier mis en thuis tot mijn beschikking heb. Vanochtend niet lekker wakker geworden, maar de dag wordt gaandeweg beter. M'n projectplan is inmiddels door m'n stagecoordinator goedgekeurd, nu de AVRO nog. Joechei :) Vanavond lekker naar de Blues Brothers. Kijken of ik nog kan dansen, of ik alle teksten nog ken, en hoe erg Janneke van me gaat schrikken... wordt vast leuk :) 's Avonds laat belt Nathalie! Joepie :)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage