Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 november 2002

Hallo daar!
Vanochtend bij de AVRO geweest, ik was niet zo in vorm dit keer... ben blij dat ik vorige keer ben aangenomen, vandaag was dat me niet gelukt denk ik. Toen ik buitenstond heb ik Nathalie gebeld, later op de dag nog twee keer, en zij mij ook een keer, we hebben afgesproken voor eind deze week. Fijn! De server is nog steeds bedlegerig, zodra daar verandering in komt, staan hier meteen veel meer logjes. Ook de muziek komt dan weer online; alle platen staan immers op mijn server. Via e-mail zijn platen altijd aan te vragen! Straks naar Thomas van Luyn in de Kleine Komedie te Amsterdam. Dat de rest van de week vol zit met cabaret was al bekend, n'est-ce pas?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage