Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 december 2002

Een beetje uitleg, een beetje liefde
Overigens zijn er ideëen te over, maar tijd en webruimte te weinig. De soundtracks moeten op zich laten wachten, aangezien mijn websites nog niet online kunnen en ik dus geen downloadbare bestanden voor jullie neer kan zetten. Daarnaast werk ik tegenwoordig fulltime, en wil ik privé-internetgebruik minimaliseren. En daarmee bedoel ik dus niet minimaliseren als de baas langsloopt zodat er een ander scherm naar voren springt. Maar gewoon, eh, beperken. Zo min mogelijk. Dus. Dan weten jullie dat. En ja, het is kwart over een. En ik moet dus over vijf uur weer m'n warme bedje uit. Eerst eens zorgen dat het warm wordt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage