Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 december 2002

Ungh! Unnnnnngh! Ungh!
Alles moet op het web! Echt alles! In Apeldoorn is een meneer die op zijn site Icepick bijna alles laat zien wat er in zijn huis gebeurt, tot een cat-tracker aan toe (en dan heb ik het nog niet over zijn deurbel, koelkast, magnetron, voordeur, wc, en ga zo maar door)! Maar eigenlijk is dit leuker... een dispuuthuis ergens in Amerika laat exact weten wanneer een toilet bezocht wordt, en hoelang. Heeft toch net iets meer charme, want knulligheid scoort! Bij mij dan.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage