Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 december 2002

Betrapt
Dankzij de "Je ziet er strak uit, Donnie!"-reclame weet ik dat ik niet de enige ben die zich wel eens oppept voor de spiegel. En gelukkig ben ik werkzaam op een afdeling waar de mannen ernstig in de minderheid zijn (26-4) en ons toilet dus veel lager gefrequenteerd wordt. Toch voelde ik me erg betrapt toen ik mezelf na drie flinke plassen kraanwater-in-het-gezicht zei 'en nou ga je het eens goed doen!'. En de chef van mijn afdeling binnenliep. Gelukkig was dat een minuut nadat ik die afzichtelijke puist had weggeknepen. Maar toch.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage