Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 december 2002

Algehele rouwstemming
Tien dagen niet posten kan ik niet over m'n hart verkrijgen. Hoe vervelend ook, het is weer zover. Geen internet thuis. Inmiddels ben ik twee weken aan de slag bij de AVRO, dus ik durf nu wel een postje neer te zetten. Ik ben echter niet van plan dat vaker te gaan doen, er is hier een hoop werk te verzetten. Zodra er thuis weer internet is (en dat ligt aan huisgenoot Victor, verkeerdom geschreven als Rotciv), volgt een stapel logjes die daar al klaar staan. En die niet te transporteren zijn hierheen. Sorry.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage