Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 juni 2004

Slotakkoord 3 uit 6: vrijdag
Wederom presenteerde onze vaste coryfee de avond.

De acts voor de pauze:
- Renée van Bavel hield zich in, maar zelfs ingetogen is ze zeer de moeite waard met de mooiste nummers uit 'Helder', zoals Miss Celies Blues en De Kom.
- Arno van de Heijden is een clown en dendert over het publiek heen. De mop over God en Allah bij de Chinees is erg grappig.
- Kees Torn oefende zijn materiaal, wat soms erg leuk is maar soms ook vervelend. Hij is dan niet scherp en dat getuigt eigenlijk van weinig respect voor zijn publiek.

De acts na de pauze:
- Gerard van Maasakkers en zijn Vaste Mannen spelen hun heerlijke muziek zoals we dat gewend zijn, onder andere de nummers 'As ge ooit' (met Renée van Bavel) en 'Nee gij!'.
- Vincent Bijlo confereert op een weinig pakkende manier over grootwereldse onderwerpen. Zijn stiel an sich is sterk en herkenbaar.
- Klaas speelt zijn grootste hits nog eens. Erg vermakelijk, maar het is nu echt wel tijd voor nieuw materiaal.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage