Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

16 juni 2004

Dat dat even duidelijk is
Ja. Ik ben fanatiek voetbalsupporter en ik ben voor Nederland. En ik word kwaad op iedereen die me tijdens de wedstrijd stoort. Vanavond was er zelfs een vrouw in het gezelschap die vlak na de 1-0 voor Duitsland durfde te vragen hoevaak ze eigenlijk mochten wisselen. Bedankt. Iedereen die de kont tegen de krib gooit in de hoop dat Nederland maar snel uitgeschakeld wordt; u stimuleert me alleen maar meer agressiever te worden. Dus als u tegen agressie bent; HALT DIE KLAPPE!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage