Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

17 juni 2004

Slotakkoord 1 uit 6: woensdag
De held van de avond was elf jaar. Een hackler pur sang, nog in groep acht, maar onderweg naar het VWO. Marlotte (want kinderen met normale namen worden gepest) had het lef om tegen presentatrice Karin Bruers (stand-up comedienne die tegen de menopauze loopt) te zeggen dat ze 'oud en dement' was. Harder kon het publiek niet worden geshockeerd.

De acts voor de pauze:
- Reijn en Goed zijn hun schwung nu echt te lang kwijt, en wat was die ooit lekker!
- Jochen Otten heeft er een bijzonder intensief en succesvol seizoen opzitten en mocht moe zijn.
- Niet schieten is in alle opzichten het kleine broertje van NUHR: naam (vergelijkbaar), stijl (vergelijkbaar) en niveau (beduidend minder). Beste grap: Ken je die opblaaspop van mij? - Jet bedoel je? - Ja. Kom ik net terug uit Amerika, wat denk je? Jet Lek.

De acts na de pauze:
- Dames voor na vieren was de beste act van de avond, met twee nieuwe scènes en het materiaal dat met recht het AKF won.
- Mark van de Veerdonk speelde een thuiswedstrijd en had het publiek van meet af aan al op zijn hand, mede door een gastrol voor theaterdirecteur Frank Verhallen.
- Jan Jaap van der Wal at op zeer professionele wijze een bak zand leeg nadat Mark de laatste energie uit het publiek had gezogen. Lof, en wat een flutpubliek.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage