Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 januari 2004

Xeno
Xenos is iets wat vreemd is. Een xenofoob is iemand die bang is voor het vreemde. De boer die iets niet vreet, bijvoorbeeld. Waarom die winkel dan Xenos heet weet ik niet, maar ik kom er graag. Goedkope producten en levensmiddelen zo hoog mogelijk gestapeld. De kassajuffrouw keek angstig toen een dikke man binnenstapte. Het zijn daar dunne paadjes, en het glaswerk staat manshoog opgestapeld. Geen bescherming. Ze schrok nog iets erger, toen ze bemerkte dat de man een roodwitgestreepte stok in zijn hand hield. Bepaald niet xenofobisch, die man. Ik heb hem niet opzettelijk gevolgd, maar ik heb niets kapot horen vallen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage