Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 januari 2004

Koele verhoudingen
Mijn directe collega komt uit Finland. Salminen heet ze, mooie naam. Vanochtend stonden er drie ramen open op de afdeling en had ze het koud. Ik zei dat zij er toch beter tegen gewapend zou moeten zijn, aangezien ze tot een paar jaar terug altijd in Finland heeft gewoond. Ze werd boos. Dat dat een vooroordeel is en dat ze gewoon betere huizen en betere kleding hebben. En dat iedereen dezelfde lichaamstemperatuur heeft.

Ja, dat laatste is zeker waar. Maar je went toch aan kou? Ik vind het een lastig vraagstuk omdat ik het zelf eigenlijk nooit koud heb... ik heb het hooguit wel eens fris (in Afrika, dààr hebben ze het koud!), maar nooit koud.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage