Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 januari 2004

Musicale groeten uit Minsk
Heus niet stom, die meneer uit Minsk. Zijn taalfoutje heb ik hem al lang en breed vergeven, zijn muziek is het beste van heel Hoog Catharijne. Hij zit bovendien vaak in 'mijn' gang, waar ik elke keer dat ik een trein neem (en da's best vaak) doorheen loop.

Hij heeft ook nog gevoel voor marketing. Aan het eind van zijn gang is een roltrap naar het Beatrixtheater, waar een musical speelt met louter liedjes van Abba. Hij kent niet alleen de liedjes van Abba, hij weet ook hoelaat die musical altijd is afgelopen. Ik heb hem al drie keer betrapt op een Abbaliedje op dat tijdstip. Misschien dat hij juist daarom de musicale groeten uit Minsk uitdeelt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage