Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 december 2003

Geluk bij een ongeluk
Het was precies als in de Bobreclame. Jolige meiden, aangeslagen, wartaal pratend, moeite met in-rechte-lijn-lopen. Mirjam, vier breezers, twee whiskey en zes baco. Henriette, acht rode wijn en vijf shots tequila. Lisa, elf witte wijn en drie likeurtjes. Het verschil was echter, dat ik het begrijpende knikje 'Ja, jij bent de Bob, sterkte met die meiden thuiskrijgen meid!' niet kon geven. Want er was niet één nuchtere bij. Geen Bobbette. Gelukkig kwam ik ze op het station tegen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage