Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 december 2003

Geflopte daad
Na het inleveren van mijn werkurenbriefje bij het uitzendbureau kreeg ik een kadootje. Een kerstpakket. Een kerstbrood dus. Okee. Niet mijn ding, maar heel erg bedankt. Tien meter buiten de deur had ik al bepaald dat ik het aan een zwerver wilde doneren, als goede daad. Ben ik toch, voor het eerst sinds ik in Utrecht woon, onderweg van de binnenstad naar huis niet één zwerver tegengekomen! Enfin, straks ga ik weer de andere kant op, dan nog een kans. En desnoods geef ik het aan een Bossche clochard.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage