Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 december 2003

De hittegolf (2)
De gemiddelde score in de eerste kamer was 39 fout.
Zin 1, vijf fout: Sinterklaasweer sinterklaasweer, illussoire illusoire, onderuit gezakt onderuitgezakt, on-Hollandse onhollandse, daarbij behorend daarbijbehorend.
Zin 2, vier fout: tenminste ten minste, celsius Celsius, t.v.-beelden tv-beelden, gestrandde gestrande.
Zin 3, vijf fout: kunnen kunne, carosserieën carrosserieën, Sint-Juttemis sint-juttemis, achterin achter in, slapstick-achtige slapstickachtige.
Zin 4, tien fout: lange langen, Middellandse Zee-gebied Middellandse-Zeegebied (twee fout), turkooise turkooizen (twee fout), miniscule minuscule, bikini'tjes bikinietjes, vleidde vlijden, gepiercte gepiercete, Indiaanse indiaanse.
Zin 5, twee fout: kakatoe kaketoe, koninginnepage koninginnenpage.
Zin 6, twee fout: kontreien contreien, allerwege allerwegen.
Zin 7, zeven fout: Zenith zenit (twee fout), lang geleden langgeleden, gebreveteerde gebrevetteerde, rigoreuze rigoureuze, ijllings ijlings, geloochenstraft gelogenstraft.
Zin 8, vier fout: word wordt, bijdehandte bijdehante, HAVO-leerling havo-leerling, verbijt verbeidt.
Ik ben zeer tevreden met mijn evenaring van de gemiddelde score, exact 39 fouten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage