Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 december 2003

Lief weblog
Waarom ik je niet zo vaak schreef, weet ik eigenlijk niet. Ik heb erover nagedacht. Misschien was het omdat ik erg krap zit in de portemonnee en daar een beetje depri van werd. Misschien lag het wel aan het sombere weer. Misschien omdat mijn cabaretduo maar geen o zo gewenst derde lid kon vinden. Misschien omdat ik niets meemaakte. Ik weet het niet.

Maar ik weet wel dat ik je weer vaker wil gaan bekladden. Ik heb een verhaal over mijn opa, die ik zondag heb opgezocht in de mooie stad Rotterdam. Er gebeurt het een en ander in de 'grote boze buitenwereld', waarover ik wel een mening heb. Er is cabaretnieuws, zoals een voorgaande zin al deed vermoeden. M'n laatste verstandskies moet er binnenkort uit. Er zijn verhalen over m'n nieuwe baantje en over uitzendbureau's.

Maar laat ik eerst even aan jou en onze lezers vragen, hoe het met hèn gaat. Hoe gaat het, lieve lezers?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage