Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 december 2003

Bon!
Voor mijn afstuderen heb ik een kado gekregen van mijn familie uit Heerlen. Een heel stoer kado: een waardebon van 75 euro, te besteden aan een kunstwerk. Kunstuitleen mag niet, namaak wil ik niet. Google biedt weinig interessants op 'goedkope kunst' en 'betaalbare kunst'.

De crux is eigenlijk, dat ik iets wil zien wat ik wil hebben. En als je iets zoekt, vind je het niet. Dus eigenlijk wil ik helemaal niet zoeken. Maar ik vind het zo'n onnoemelijk stoer kado, dat ik het echt niet wil laten liggen!

Iemand een idee?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage