Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 december 2003

Verdomd zeg
Voor je met je ogen knippert zet je drie zinnen achter elkaar en solliciteer je bij de Vara. Eh, okee.

Heeft u nog behoefte aan een alerte, ervaren webredacteur? Mijn CV en werk van mijn hand vindt u op http://pimmez.cjb.net. Mijn sterke wens om bij de VARA - de enige echte cabaretomroep - te werken, alsmede waarom ik zo geschikt ben voor de VARA, licht ik u graag mondeling toe. Ik hoop en verwacht snel van u te horen.

Jee zeg. Nou alleen nog maar aangenomen worden en ik werk bij de Vara!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage