Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

17 december 2003

Tussenstand
Amélie was leuk, Ajax was kut jammer, en bij de KLPD heb ik vandaag weer een nieuwe afdeling ontdekt. Ik heb nu zeven dagen gewerkt op de afdeling Data Entry onder Personeel en Organisatie van de Koninklijke Landelijke Politiediensten (ofwel DE P&O KLPD), en daar kende ik de boel.

Maar er was weinig werk en in mijn contract staat dat ik elke week minimaal 32 uur zou werken, dus ben ik op een andere afdeling gezet. GTA. En ik weet niet wat het betekent, maar het is de plek waar onbetaald gebleven schikkingen van het CJIB (eh, Centraal Justitieel Incassobureau) aan het oorspronkelijke verbaal gekoppeld worden, zodat de kantonrechter ermee aan de gang kan. En dat ga ik morgen en overmorgen weer doen. Welterusten dus.

Oh ja, welke van de eerder genoemde verhalen horen jullie het liefst?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage