Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 december 2003

Consumptie
Volgens de reliwijzer uit de Volkskrantbijlage van afgelopen woensdag, tevens uit te voeren bij de NCRV, hoor ik thuis bij het Boeddhisme, al hebben mijn standpunten blijkbaar raakvlakken met het Jodendom en het Katholicisme waarmee ik opgevoed ben.

Verder heb ik vandaag een nieuwe spijkerbroek gekocht, en de driedubbeldeeveedee van Jacques Brel alsmede de dvd van Queens Wembley 1986 laten staan. En vooral dat laatste was moeilijk; die was namelijk betaalbaar. Zeker met Airmileskorting.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage