Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 december 2003

Geachte heer Enems
Graag vraag ik uw aandacht voor en uitleg over de ogenschijnlijke apartheid die uw bedrijf predikt. Hedenmiddag heb ik mij een klein zakje van uw product aangeschaft, met de zogeheten 'peanut-vulling', in de volksmond een 'geel zakje'. Bij het consumeren hiervan viel op, dat alle consumptie-eenheden gegroepeerd per drie van dezelfde kleur naar buiten kwamen. Is dit de moraal die u uw producten meegeeft? Hoe moet dit mijn toekomstige kinderen beinvloeden in deze qua rassenonderscheid toch al moeilijke tijden? Graag uw antwoord. Of gewoon een doos gele zakjes. Bedankt voor uw aandacht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage