Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

20 januari 2004

Geen droom
We zijn naar Stockholm geweest. Fred, Donna, John en ik. Het was geweldig, zo mooi! Je moest eens weten wat we allemaal hebben gezien daar!

Ik heb een nieuwe hobby: andermans vakantiefoto's bekijken. Ik wilde weten wat ik tegenkwam als ik bij images.google op 'weird' zou zoeken, en vond een fotoalbum. Er zit zelfs een schitterend (zij het wat scheef) wallpapertje bij! Een gratis reis rond de wereld! Wie vindt er nog meer vakantiefotoalbums? Links graag in het reactieding. Nieuwe trend, dit?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage