Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 januari 2004

Een avontuur voor tijdens de donkere dagen
Het is winter, dus donker, dus is Pimmez in een kaarsjesbui. De kaarsjes die per drie in de grote Hamsterbakken lagen bij die Zaandammer met een vestiging in Utrecht, zagen er goed uit. Bovendien hadden ze 35% korting. Eurootje per pakje, dacht ik. De kassajuf wist het niet. Ze was nieuw en een beetje paniekerig. Toen de kassacomputer de streepjescode niet herkende, sloeg ze maar een blikje Xi Strength aan. Twee keer. Ofwel, een euro per kaarsje. Pimmez naar de servicecounter. Vier euro teruggekregen. Viel dat even mee.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage