Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 mei 2003

Pas op: Voetbal.
Voordeel: We zijn uitgeschakeld door de uiteindelijke kampioen.
Nadeel: Milan heeft nu zes EC1's, Ajax nog steeds vier. La vieille had haar derde kunnen winnen.
Voordeel: 'Onze' Clarence zet een unieke prestatie neer door met drie verschillende clubs (na Ajax/95 en Real/98) de League te winnen.
Nadeel: Hij kan dus echt geen strafschop raken.
Voordeel: Maar wél verdomd goed ballen.
Nadeel: Arme Edje.
Voordeel: Voetbal is de beste pulp om stress te ontladen.

Morgen gaat Ajax voor de honderd goals in het seizoen. Daarvoor zijn zeven goals nodig. Als 'we' er nog twee meer maken, is dat een gemiddelde van drie per wedstrijd. Feyenoord wordt nooit meer tweede. Dus Ajax gaat volgend seizoen weer onevenredig veel geld verdienen met gelijke spelen. PSV kennende zal het kampioenschap voor 'mijn' cluppie er wel niet inzitten. Maar hoop doet leven!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage