Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 mei 2003

Wat ben je stil? of Scriptie (1)
Ja. Het stormt. Het cabaret zat in een impasse waaruit zelfs professionele begeleiding geen uitkomst bood, maar goede hoop en vertrouwen in eigen kunnen is er altijd. De liefde is als altijd turbulent en heftig. Maar vooral de studie speelt me parten. Vrijdag 30 mei moet ik mijn scriptie inleveren. En dat geeft een hoop zenuwen, met nog twee volle werkdagen en twee cabaretvoorstellingen voor de boeg. Dus ik zou zelfs nog stiller kunnen worden. Dan weet je het vast!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage