Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 mei 2003

Stokje
Vroeger heette het een kettingbrief. Tegenwoordig 'geef je het stokje door'. Ik kreeg hem van mijn Kim. Daarvoor hebben een hoop anderen het beetgehad: Saaikoe - Mhuupet - Doucheputje - egodrama - Heijblok - Gryts - Kris - debjuh - Marcel - assiewam - t-jo - Neneh - Sisterdew - Rodger - K-Noord - Bubs - Sanne - Marleen - Tuuur - Marmod - Tafkas (lang) - Rick de Kikker - Dr. Aap - Joep - JNNK - Joustie.

Alors, on y va!

Stokje: Hoe laat gaat jouw wekker?
Pimmez: Dat verschilt per dag. Momenteel werk ik aan mijn scriptie en probeer ik elke week een paar dagen te werken om wat euro's te verdienen. Dus ergens tussen half zeven en tien.
S: Wat is de laatste film die je hebt gezien? Wat vond je ervan?
P: The Majestic. Jim Carrey kan - mits goed geregisseerd - goed acteren, en het verhaal is op geen manier vernieuwend of schokkend, maar het geheel is best aardig.
S: Welk nummer kun je niet meer horen?
P: De nummers die ik uit mijn WinAmpplaylist heb gegooid omdat ik er genoeg van had... maar welke dat zijn? Geen idee. Eh, Feel, van Robbie. Weet ik nog.
S: Beschrijf de meest dierbare foto die je in huis hebt zo gedetailleerd mogelijk.
P: Mijn vader in zijn diensttijd. Hij kijkt weg van de camera, schuin naar beneden. Je ziet in zijn gezicht drie mensen; de linkerhelft ben ik, de rechterhelft is mijn grootvader, en mijn vader is allebei. Ik vermoed dat als ik ooit een zoon krijg, hij met een foto van mij op diezelfde leeftijd, dezelfde gedachte zal hebben.
S: Wat is het smerigste dat je ooit gegeten of gedronken hebt?
P: Droge rijst met blauwe kleurstof... mijn eerste kopje koffie en mijn eerste biertje waren ook niet bepaald lekker. En ik zie nu vast wel iets over het hoofd.
S: Truth or dare? Waarom?
P: Altijd een rothekel gehad aan dat gezelschapsspel. Omdat ik te eerlijk ben voor truth en te laf voor dare. Zeker in een gezelschap groter dan een mens of vier.
S: Heb je wel eens een sekslijn gebeld?
P: Zo vaak. Maar niet recent. Vroeger met een jeugdvriendje op de bank, samen omstebeurt een paar woorden luisteren. Ik heb jarenlang gedacht dat schaamlippen gewoon je lippen waren als je in staat van opwinding bent.
S: Welk bekend sprookje vind je het mooist en waarom?
P: Ik ben geen sprookjeskenner, ondanks dat ik vroeger wel die rode pil van de gebroeders Grimm in m'n boekenkast had staan. Ach, Shrek is een leuke tussenweg voor alle sprookjes.
S: Wat is je favoriete tv-programma van vroeger?
P: Inspector Gadget. Ik was verliefd op Penny.
S: Als ik vanavond bij je kom eten, wat kook je dan voor me?
P: Hm. Vaak laat ik dat van de eter afhangen. Voor een voetbalwedstrijd met Jeroen is pasta met een eetlepel sambal door het gehakt genoeg, als m'n vriendin over de vloer is wordt er vaak een Indiase curry gemaakt. Een Co-Im-Productie. Ook mijn bonenschotel ontvangt vaak veel lof.
S: Wat zing je onder de douche?
P: Vanochtend de toonladders van zangles gisteravond, maar meestal niets.
S: Wat is je favoriete smaak ijs?
P: Cocos is wel heel lekker. Mango ook.
S: Als je een superheld zou zijn, wie was je dan?
P: Neo =)
S: Wat zat er vandaag allemaal in je brievenbus?
P: Folders, de nieuwe Veronicagids en een ansichtkaart voor huisgenoot Vic.
S: Wanneer was de laatste keer dat je loog en waarover dan?
P: Dat weet ik niet meer... Eh, nu net.
S: Waar gaat jouw kleingeld ongemerkt aan op?
P: Broodjes. Broodje Mario, Uienstokbrood, Focaccia met zalm en smeerkaas, kortom, broodjes.
S: Aan wie geef je het stokje door?
P: Aan het grote logtalent Marijke. En ik kies ervoor geen vragen te veranderen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage