Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 mei 2003

Flashback
Love... transcends all space and time
We zijn in Bodegraven.

And love can make a little child smile
Op een zolder in Bodegraven.

Can't you see this won't go wrong
Een donkere zolder.

But we got to be strong
Ogen dicht.

We can't do it alone
Mijn armen om je heen.

It's time to take a stand
Lenny Kravitz schreeuwt in onze oren.

Brothers and sisters join hands
We zijn samen...

We got to Let! Love! Rule!
Met de rest van de klas aan het slowen.

I came to get down so get out your seats and jump around
En drie seconden later is de klas aan het hiphoppen.

Wat vervliegt puberromantiek toch snel... zucht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage