Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 april 2003

Trajecten (4)
In de trein van Duivendrecht naar Utrecht vertelt een KLM-stewardess over haar escapades. De coupé en ik bleven volslagen flabbergasted achter, all those things that are over our heads...

'Ik dacht dat ik m'n geluid had aangezet, maar da'was dus nie'zo. Toen we geland waren, kijk ik op m'n schermpje, wa'denk je? 32 oproepen gemist. Ik had bij die jongen geslapen... ja, die... echt typisch tweedejaar corpsbal. Ja, wij zijn echt typisch zesdejaar corpsballen. Maar ik had dus bij hem geslapen, omdat ik hem mee had laten gaan terwijl er geen plek meer was. Ja, Parijs. Nou, iedereen dacht dus dat ik ontvoerd was; Papa mobiel, Mama mobiel, echt iedereen! Dus 32 oproepen gemist. Nou, echt belachelijk!'

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage