Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 april 2003

Gillende vrouwen
Toplogster Marijke (U weet wel, aanbevolen door toploggers) vertelde vandaag dat ze zich stoorde aan de legers tienermeisjes die door het valse optreden van de diverse sexsymbolen op de TMF-Awards heengilden. Marijke, maak je geen zorgen; over pakweg vijftig jaar gebeurt dat nog net zo. En dat zegt niets over de kwaliteit van de artiest.

In een oude opname van een liveconcert van de Beatles (All my loving in Hyde Park) en een aanzienlijk recentere van Racoon (Video killed the radiostar op Lowlands) gebeurt namelijk exact hetzelfde. Artiesten komen op, publiek gaat gillen, artiest gaat zich overschreeuwen. Dus, er is hoop. Of eigenlijk niet. Of eh... nah. Trek je eigen conclusie maar. En vul die even in ;)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage