Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 april 2003

Stukje politiek
Ik ben tegen moord. Maar ik was ook tegen Fortuyn. Ik ben zeker tegen zijn nalatenschap. Een stel schreeuwlelijks dat denkt politiek te kunnen bedrijven zonder ook maar een dag ervaring. Ik hoef niet te wijzen op de duizenden screw-ups. En ach, dat Mat Herben 'zichtbaar ontdaan' was door de uitspraak verbaast me niet. Maar wel dat hij dat als volgt onderbouwt: "Hoeveel gekken lopen er wel niet op straat rond die zich een plekje in de geschiedenisboekjes willen verwerven door een politicus te vermoorden? Je hoeft ze niet eens zeventig maagden in het paradijs te beloven". Sorry meneer Herben, maar hiermee bewijst u de racistische achtergrond van uw partij.

Overigens: er volgen weer leuke stukjes. Ik schrijf ze dagelijks maar heb niet dagelijks de tijd ze in te voeren. Excuus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage