Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

08 april 2003

Vive la vie!
Het is lastig als een collega ziek wordt. Zeker halverwege de dag. Je maakt je zorgen, bent de productiviteit kwijt, mist de onderdelen die je samen doet... en de rest van de dag dient er een bedrukte sfeer te hangen. En als ik dan net gezellig bij een van mijn favoriete tantes ben wezen lunchen en alles steeds beter met me gaat, kan je niet de afdeling ophuppelen. En dat wil ik dan wel, want het gaat zo goed! En dat wil ik aan iedereen kwijt! Maar dat mag niet! Dus! Bij deze! Vive la vie!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage