Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 april 2003

Flatliner van heb ik jou daar!
Ik pak mijn rugzak uit. Huh? Ik kan me niet herinneren dat ik er een krantje in had gestopt... Metro en Spits zijn sporadisch de moeite waard mee naar huis te worden genomen. En zo gek opgerold... dat doe ik al helemaal nooit. Ik bedenk me dat ik een stukje door de stad heb gelopen en een grapjas mijn rugzak als uitgelezen mogelijkheid zag het uitgelezen stuk milieuvervuiling te lozen. Dat zal het zijn. Moet wel. Dan rol ik het uit om te kijken of er iets interessants instaat. Van welke dag het is. En of... Hee! Ik schrik me kapot - er rolt een mes uit! Weliswaar een klein keukenmesje, maar ik voel me bedreigd. Ik kijk schichtig om me heen. Ben ik wel echt alleen in huis? Is de voordeur goed dicht? Moet ik de politie be... Nee. Want Kimlief had het er vanochtend ingestopt. Zodat ik fijn m'n lunchappeltje kon schillen op den werkplek. Zucht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage