Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 maart 2003

Stijgende lijn of Trajecten (2)
Je zag aan d'r hoofd dat ze veel gehuild had in d'r leven. Ze nam bijna twee stoelen in beslag en d'r glimlach straalse uit dat iemand d'r gezegd had, "Kind, je moet er wat vaker uit, onder de mensen. Knoop eens een praatje aan!", en dat deed ze dan ook. De metro en spits op het bagagerek kregen geen aandacht. 'Pas op dat je niet uitglijdt, daar ligt water!', 'Weertje hè, vandaag!', 'Eet smakelijk' (tegen een boterhammende forens), 'Waar luister je naar?', 'Wat lees je?', en-zo-voort. En dat allemaal tussen Hilversum en Hollandsche Rading in maximaal acht minuten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage