Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 maart 2003

Auf die Plänke
Cabaretduo Van Houts en de Ket is geweldig. Beste show van dit seizoen tot nu toe. Naast hen staan de volgende acts (op alfabetische volgorde) op de lijst om genomineerd te worden voor de top vijf van het seizoen: Arie & Silvester met 'Rammen', de Ashton Brothers met 'Tragiek van de Onderman', Menno Nicolaï, de Ploeg met 'Festen' en Maarten van Roozendaal en Egon Kracht met 'Chronisch gebrek aan tijdelijk geluk'. Er komen nog een voorstelling of twintig dit seizoen, dus niet te vroeg oordelen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage