Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 maart 2003

Finale van het concours om de Wim Sonneveld-prijs
Naast cabaretiers Menno Nicolaï, Richard Groenendijk en Ernst van der Pasch waren ook cabaretzotten Richard van Bilsen en Hijlco Span aanwezig. Wat Aad van den Heuvel er deed, weet ik niet. Jetty Mathurin presenteerde, Robin Bleeker opende de avond, Eva Schuurman volgde en Arnoud Kaldewai sloot de finale af. De pauzeact bleek onverwacht de - terechte - winnaar van de Annie M. G. Schmidtprijs, Zijlstra, maar de grande finale viel me tegen. Ik had niet alleen mijn publieksprijs-stemkatje aan Arnoud gegeven, ik ging er welhaast vanuit dat hij ook de juryprijs zou winnen. Dat deed Eva. Een uitgebreider verslag hoop ik vanavond te schrijven, dan volgt hier een linkje naar Zwartekat.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage