Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 maart 2003

Wat ben je stil?
Ja, sorry, ik weet het, drie dagen niet gelogd... en ook de Dom niet gezien... maar gelukkig wel gelachen dus wel geleefd. Ik word er een beetje stil van, van die Sjors Boes. De schoft... de hele vervelende vent. Ik begrijp ook meteen waarom-ie tegen het Haagse oorlogstribunaal is, hij is door een niet-VN-goedgekeurde oorlog te beginnen zelf een oorlogscrimineel geworden. Ik had in Amsterdam willen zijn vandaag maar het bed lag te lekker en ik ben wat grieperig de laatste dagen.

Maar dan nu even wat goed nieuws voor de afwisseling; vanmiddag met Kim en Diaan (links staan links) een wandeling over de Bossche markt gemaakt. En een Australian mangomilkshake gedronken. Terwijl we voor een vleeskraampje stonden. Dus had ik voor m'n gevoel meteen een levershake in m'n handen. Ze verkochten er Poten per pond. M'n knuffelintercedent Richard zou er wel raad mee weten. Een Potige poot voor hem ;) En ze hadden ook een kartonnen bord met alle stukken wild die ze te koop hadden. De wildkaart noemden ze dat. Daarmee gaat Richard Krajicek altijd naar tennistoernooien toe. Verder hebben we nog grapjes gemaakt over afzuiginstallaties.

En hoop ik binnenkort weer écht grappig te zijn. Tot dan!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage