Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 maart 2003

Plekje
Ik zit er dagelijks. Ik ken elk bakje, elk stapeltje, elke toetsafwijking op mijn toetsenbord, de vering van mijn stoel, de plekjes om even alleen te zijn. Maar zij is er nooit geweest. Ze heeft geen idee hoe het eruit ziet. Haar ken ik ook; elk kuiltje, elk bultje, elk litteken, alle fijne standjes en lieve plekjes. En dan komt mijn lief op mijn werkplek, en dat is dan heel gek. Ja, eh, hier zit ik. Ja, hier zit ik altijd aan je te denken. Ja. Dit zijn m'n collega's. Dusss...

Voor intimi: Kim is dus gewoon wezen solliciteren bij BuZz.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage