Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 maart 2003

Gat in de markt
Het verbaasde me hoe snel mijn geld werd overgemaakt van mijn ene naar mijn andere rekening. Na een paar hersenkronkels en wat verloren neurotransmitters kwam ik tot de conclusie dat SMS'en een heel stuk goedkoper kan. Gewoon allemaal een rekening openen bij de ABN AMRO, vijf euro erop storten. Dan heb je een SMS-tegoed voor 500 SMSjes. Het grote voordeel is dat je voor elke ontvangen SMS weer een eurocent terugkrijgt. Dan ziet het er ongeveer zo uit:

BoekdatumOmschrijvingBij/AfBedrag
15 MaartOkee, relaxed!Bij€ 0,01
15 MaartNee die laat ik mooi thuis, dan kan ik tenminste een beetje los gaan. Twee kaartjes zijn besteld!Af€0,01
15 MaartJa, doe maar dan! Stoer! Neem je je vriendin mee? Dan neem ik de mijne ook mee!Bij€ 0,01
15 MaartNee, valt best mee! 12 Euro maar. Ik ga zo bellen, zal ik voor je boeken?Af€ 0,01
15 MaartHm, geen slecht idee. Zal wel duur zijn dan?Bij€ 0,01
15 MaartHee man, alles goed? Ik ga volgende week naar Nada Surf in Tivoli. Zin om mee te gaan?Af€ 0,01

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage