Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 maart 2003

Gemotiveerde Downloadtip
Het was zover. Hij zat tegenover me. Op het perron had hij me al minzaam aangekeken. Hij, de Brandmaster, mij, Marco Merkloos. Aan zijn voeten zaten gympen zonder veters, met rubberen stootkussentjes op de plekken waar je de bal mee hoort te schoppen en een vaag streepje dat door velen als het silhouet van een poema wordt herkend. Zijn broek, met daarop de woorden 'Sport en Bewegen Hilversum', was een trainings. Zijn jas en trui waren - als ik het hem zou vragen waarschijnlijk uit sportief oogpunt - uit één stuk. Met drie witte strepen van bovenop elke schouder naar iets voorbij de elleboog. Toen hij zijn voet op het bankje zette, zag ik dat hij van die lage witte sokjes aanhad. Daarom de volgende downloadtip: Green Day - Fashion Victim.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage