Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 maart 2003

Abri en vreemde hersensprong
Een typisch Utrechts (neem ik aan) uitvaartcentrum maakt reclame in abri's met verwijzingen naar bekende plekken in Utrecht. Op deze ene poster stond de tekst 'Muziek met een keuze in de Drieharingstraat'. En dat klopte. In de Drieharingstraat zit, naast een paar platenzaken, een discotheek genaamd 'De Dansfabriek'. Daar danste ik met Naomi Querido (net zo mooi als haar naam) op een plaat van de Vengaboys. De klopgeesten van het uitvaartcentrum snappen het al; Boom! Boom! Boom! Boom!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage