Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 april 2003

Ain't life a game
Als je in het derde level - dan heb je alle landen met een dignity hoger dan vijf al tegen je - bij de rode lijn komt, moet je oppassen. Dan moeten al je mannetjes een Anti-Chemicals-Suit aanhebben. Omdat de eindbaas met die groene doodshoofdjes gaat schieten als je over de rode lijn bent. En dan gaan ze dood als ze die pakjes niet hebben. Nou kan je dat hele level overslaan als je gewoon een SFEU stuurt. Ja, een SFEU, een Special Forces Elimination Unit. Als je dat vergeet ben je echt zo stom dat je afgezet zou moeten worden maar gelukkig zijn de andere politici ook niet al te slim in dit stadium van het spel. Er is ook nog een cheat om het hele level te omzeilen, die begint met V-N-nogwat, maar dan hoef je helemaal niet te vechten. En dan is er natuurlijk geen klap aan.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage