Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 mei 2003

Vier of vijf mei?
Geen oorlog maar vrede. Bevrijdingsdag. En als je dan tegen vier uur 's nachts klaar bent met het kijken naar een oorlogsfilm, schrijf je dit.

Ik ben wel eens bang om in slaap te vallen
de wereld te laten voor wat hij
zonder mij is
Niet dat er zo'n grote rol is voor mij
maar je zou toch eens slapen
terwijl hij verandert

Helaas is de tendens
maar al te bekend
tijdens de meeste nachtmerries
is een mens klaarwakker

Meestal slaap ik op het juiste moment
ben ik wakker bij elke grote Apocalyps
houden mijn beproefde voorgevoelens
mij wakker
opdat ik niets mis

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage