Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 mei 2003

Achternaam (1)
Ik was nog maar heel klein toen ik besloot mijn achternaam eer aan te willen doen. Sindsdien ben ik niet alleen een nachtmens maar vooral een wintermens. Ik presteer op bijna alle vlakken beter als de dagen kort zijn en het kwik klein. In de zomer ben ik op mijn productiefst als het een koele avond is. Dat geldt voor elk klusje - ook het opruimen van m'n kamer. En dat is dus van een uur of twaalf 's nachts tot een uur of vier, vijf 's ochtends. De pest is, dat je dan hoort te slapen in plaats van stofzuigen. Gelukkig heb ik behalve mijn scriptie even geen verplichtingen en kan ik dus fijn m'n eigen rooster inrichten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage