Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 mei 2003

Scriptie (3)
Als u mij vrijdag wenst te feliciteren met het completeren van mijn scriptie, mag dat. Graag maak ik u attent op de volgende hebbedingetjes, alle te verkrijgen via de Theaterboekwinkel. Is ook zeer de moeite waard als u mij geen van deze kadoos cadeau wenst te doen maar gewoon even wilt snuffelen.

- Ajuinen en Look - Dommer als
- Comedytrain - Nee jij bent leuk
- Johan Verdoner - Handboek kleinkunst voor gezongen repertoire
- Kees Torn - Gekke ventjes
- Kick van der Veer - Andermans veren
- NUHR - Niet uit het raam lezen

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage