Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 mei 2003

BN'ers bij DWHN
Ik ben nooit bijzonder fan geweest van Raoul Heertje. Goeie grappen slaan op hem dood als bier in een wijnglas en hij kraakt iedereen op de meest makkelijke manier af. Nu was Ramsey Nasr te gast bij Dit Was Het Nieuws, het programma dat niets van z'n fans moet hebben. Ramsey werd altijd al de hemel ingeprezen door Diana, en nu begrijp ik waarom. Hij is grappig, charmant en zet Raoul op z'n nummer. Die vervolgens een domme grap nodig heeft. En daarom rockt Ramsey. Ik ga een bundel van hem kopen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage