Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 mei 2003

One proud nation unter God
Ik lees net op teletekst het volgende: "Ministers zouden minstens twee maal zoveel moeten verdienen als nu, zo zegt oud-LPF-minister De Boer. Hij vindt dat de salarissen zelfs dan nog schril afsteken bij die in het bedrijfsleven." Nou, nee, ministertje. Niet dus. Werken voor het land doe je voor het land. Het gaat om de eer en het prestige. Als je het goed doet kan je na afloop namelijk slapend rijk worden.

Net zo goed moeten spelers die voor het Nederlands elftal mogen uitkomen, ook niet zeiken over euro's. Maar eigenlijk is dat een ander verhaal omdat zij ook een inkomen hebben bij hun eigen club. Van mij mogen ze zelfs hun eigen onkosten betalen. Puh!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage