Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 mei 2006

Geen reclame!

Geen reclame!
Omdat ik het zelden koud heb en dus zelden de verwarming aanzet, sliep huisgenoot Victor - die niet van koude bedden houdt - 's winters vaak bij zijn warme lief. Nu Nederland uitgewinterd is, is hij weer wat vaker thuis. En nu valt het me zo nu en dan weer op. Hij heeft iets Skyradios. Niet dat-ie zeikmuziek draait - integendeel - maar hij houdt van vrij korte playlists. Met als gevolg dat je een nummer wel eens meer dan twee keer per uur langs hoort komen.

2 reacties:

  • Op 21/5/06 23:37 , Anonymous Anoniem zei...

    ik ben gewoon te lui om lange playlists te maken

     
  • Op 31/5/06 12:23 , Blogger Richard zei...

    En dat terwijl SkyRadio beloofd heeft om in het vervolg tussen 9 en 5 nooit twee keer hetzelfde nummer te draaien...

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage