Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 mei 2006

Dip, Dip, Dip, Poef!

Dip, Dip, Dip, Poef!
Nu ben je scout, straks ben je oud. Uwer Pimmez was ooit welp, en later zeeverkenner (da's iets anders dan waterpadvinder, maar geen idee wat het verschil is), en kreeg vanavond een telefoontje. Of ik op de reünie van mijn oude scoutingclub Cornelis de Houtman wil komen.

Nu ben ik altijd tegen reünies geweest, maar ik twijfel toch. Reünies zijn voor als je oud bent of extreem succesvol - en dat ben ik nog geen van beiden, al denken mijn nichtjes anders over een van die twee criteria. Ik heb aan de Cornelis geen schitterende, nooitvervagende herinneringen overgehouden, en ook geen blijvende vriendschappen. Ik kan me maar met moeite één naam herinneren. Ook de welpenwet moest ik opzoeken.

Ik denk dat ik me bij mijn principe houd. Lieve lezer, wat zou u doen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage