Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 april 2006

Tijd voor wat anders!

Tijd voor wat anders!
Vrienden en Protestanten, zoals bij sommige van u wel bekend, ga ik deze zomer een reis maken. Daar hoort een website bij, en een verhaal. De reisbestemming is de Noordkaap, de companen zijn Goekoop en Egging, en de website Million Dollar Camper informeert en vraagt om geld. Dat u het weet!

2 reacties:

  • Op 30/4/06 11:43 , Anonymous Anoniem zei...

    lachuh! ik ga ook nog wel een sticker plakken!

     
  • Op 10/5/06 12:11 , Anonymous Anoniem zei...

    Hoe gaat het met de stickerverkoop? Stromen de BigBucks al binnen?

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage